Goodbye.

Satan vad måndagen gick fort! Massor att göra på jobb, är helt slut i kroppen. Blev kycklingfile och ris med sweetchili sås till middag idag när jag kom hem, gott! Fast råkade ha på riset liiite för länge bara, så det blev lite knaprigt, haha! Men det gick ner! Nu är jag nog ännu tröttare än innan. Skam den som ger sig, om ca 30min är det gymmet som gäller så det är bara att tagga till. På med lite hård musik, det gör susen. Redbullen sparar jag till imorgon, då blir det ett hårt pass.

Nu kom emelie precis hem tidigare tom, så nu ska jag göra mig klar att dra iväg och gymma.


Said - said - said: I remember when we used to sit
In the government yard in trenchtown,
Oba - obaserving the ypocrites
As they would mingle with the good people we meet.
Good friends we have, oh, good friends weve lost
Along the way.
In this great future, you cant forget your past;
So dry your tears, I seh.

No, woman, no cry;
No, woman, no cry.
ere, little darlin, dont shed no tears:
No, woman, no cry.




Kommentarer
Postat av: PundareELITEN2009

no woman no cry, PUNDAREN!?!?!!

2009-02-10 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0