Move bitch, get out of the way!

Då var helgen slut igen, hård måndag morgon snart igen. Tiden går fort, fast det är bra för då är det närmare till sommaren och värme. Framför allt LJUS! Inget mer totalt jävla mörker som det är nu, morgon och kväll. Ge mig sol! Fast med sommaren så kommer känslorna, nu snackar ja inte kärlek, nej nej. Glida runt och glassa i en nice bil känslan! Vilket min nuvarande inte lyckas med, haha. Så blir nog bilköp lagom till våren, sen sälja efter sommaren igen. Lär inte ha råd med det om jag ska plugga :p

Har fått ordnat nytt VISA kort nu med, det andra blev avmagnitiserat pga att jag hade en superstark magnet i min ficka på jobbet, hehe smart jesper. Måste ha ett nytt körkort med för det gamla har nästan gått av på mitten....

Får hoppas veckan går lika fort som vanligt så det blir helg igen, hehe.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Well, du är så jävla smart Jesper ;P



Du lever för helgen ;D

2009-02-01 @ 21:24:12
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0