The story aint over yet.

Jahaa då var tisdagen snart slut med! Jobbet gick snabbt och smidigt idag med, gut. Kom hem från jobb sen dök markus upp och vi drog nästan direkt till maxi och handlade :p Blev hamburage som visserligen var färdiga, men vi stekte dem och hackade grönsaker, blev bra. Kändes oss riktigt stolta, hamburgare + 2 1/2 men! :)

Efter maten så är man alltid sjukt slö, så 30 min tv tittande, sen 1st redbull, sen bar det av till gymmet, haha! Blev ett riktigt bra pass idag med, växer så det knakar! Eller ja kanske inte riktigt :p

Nu har jag precis gjort det jag egentligen hatar mest av allt, diskat! Faaaan ge mig en diskmaskin! Kanske borde köpa en sån liten man har på bänken? Tycker du jag är lat då kanske? Fuck off såfall!

Nej men seriöst, det suuuuger att diska. Speciellt när där är mycket disk. Förresten så är det dags för klippning imorgon, fan på tiden att få det kort igen! Mohawk!




Och du, förlåt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Förlåt till vem?

2009-02-13 @ 10:24:52
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0