THREE LITTLE BIRDS!!

Då har man vatt på födelsedags kalas för mor, 45år blev hon. God mat och tårta, najs! :p
Vart ganska lugn dag på jobbet idag, skönt. Imorgon blir det gymmet som vanligt tror jag, sen ska jag hem och hjälpa far slipa lite väggar i deras sovrum.

Bob marley dunkar ur högtalarna nu, såå grymt soft musik det är! Verkar inte hända nåt mer ikväll så blir nog en film bara idag. Sen upp i hyffsad tid imorgon, vilket oftast innebär att jag ställer klockan på 9-10 men sen stänger av den när den ringer, så vaknar jag vid 12 istället, haha. Ju längre man sover ju tröttare blir jag fan.... Men skönt att sova ut ordentligt på helgerna iallafall. Jag är så sjuuukt morgontrött alltid, ännu värre när det är vinter och mörkt ute. Ge mig sommar och sol så man blir lite piggare ffs!

Rise up this mornin,
Smiled with the risin sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin, (this is my message to you-ou-ou:)

Singin: dont worry bout a thing,
cause every little thing gonna be all right.
Singin: dont worry (dont worry) bout a thing,
cause every little thing gonna be all right!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0