IRONY!

Då var helgen över igen! Känns som att det var för 5 minuter sedan jag satt här och invigde fredagen... Huaa så snabbt det går! Känner mig helt jävla seg i huvudet idag, mer än vanligt. Fått tränat idag iallfall sen hem och hjälpa far att tapetsera och sätta upp lite gips, sen blev det kebabpizza från monaco. Blev även en sväng till fidde och glo lite tv med han och markus.

Lite drygt 1h kvar sen är det läggdags och sen vakna upp och tillbaka till vardagen på jobbet.. :( Men veckan brukar faktiskt gå sjukt fort med så det är ganska skönt, bara att se fram emot fredagen då! Blir inflyttningsfest hemma hos gunnar i lund så det blir nog trevligt!

Nej fan nu orkar jag knappt skriva på tangentbordet så slö jag känner mig, kanske börjar bli sjuk? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0