oi

Faaan så trött jag är! Och hungrig börjar jag med bli, har inget hemma att äta heller förutom massvis med frukt. Nu är tisdagen iallfall snart slut med, det skulle bli snöoväder stog det i tidningen i HELA sverige, och det brukar exkludera Skåne /Trelleborg iallafall, så jag är inte orolig för nåt sketen snö inte!

Haha hittade en små helfestlig grej på nisses blogg så eftersom jag inte har något för mig så ska jag också svara på den.

OM DIG:
Vem är du? - Jesper Dahlberg

Stjärntecken: - Fiskfan
Ålder: - 21

Din bästa egenskap: - Err bra fråga, att jag tar allt som det kommer, om nu det är en egenskap, haha.

Din sämsta egenskap: - Haha tror du verkligen jag har nåt sånt? Lite lat ibland kanske.

Ögonfärg: - Blå

Hårfärg: - Uhm inte hel blond och inte mörk, nåt mittemellan.

Har du nån nojja? - Auuu nej. Jag vet knappt hur man blir "nojjig"

Gillar du att slåss eller? - Det kan va kul ibland.

Är du seriös? - Berors på vad det gäller, träning är jag seriös, mest annat inte så seriöst :p

Gillar du att laga mat? - Njäee inte egentligen, men har inte så mycket val än att laga.

Är du sexuellt frustrerad? - Haha vet knappt vad som menas men ja känner mig inte frustrerad precis :o


ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - Öhh, 1, 2 kanske?
Vad tycker du om kärlek? - Ingen kommentar.
När kramade du någon sist? - Idag!
Saknar du någon speciell person? - Nope.
Har du svårt för att bli kär? - Nej tror faktiskt inte det.
När kysste/hånglade du med någon sist? - "Classified"
Ångrar du det? - Jag ångrar aldrig något nånsin!
Är du singel? - Jepps
När fick du senast en komplimang? - Idag!
Har du hånglat med någon av samma kön? - NEJ FY FAN!
Druckit så mycket att du spytt? Jaa

Dumpat något på ett svinigt sätt? Haha nej.

Varit otrogen? Nej det har ja aldrig.

Förfest eller efterfest och varför? Förfest! Jag är alltid så satans trött för efterfest...

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Njae, somnat av förmycket sprit räknas det som medvetslös?
Hånglat med nån riktigt ful: Nej jag hånglar inte med riktigt fula personer.
Hånglat med fler än 50 pers: - Naj :o
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Hmm jaa, men det händer ju inte allför ofta precis..
Gjort något riktigt dumt? - Haha mycket dumt.
Gjort något du verkligen ångrar? - Nej jag ångrar aldrig nåt!
Varit nykter på nyårsafton? - Haha ja, jag söp väl fan inte innan 10 års ålder.
Åkt ambulans? - Njä inte åkt, men kört :)
Gjort nåt olagligt? - Haha massor! Räcker man sätter sig i bilen så är man nästan olaglig..
Blivit polisanmäld? - Haha nopp, men blivit hotad att bli det.
Slagit ner någon? - Nej det har ja inte-
Skämts över dina föräldrar? - Hmm tror ej det.
Skämts över dig själv? - Haha nej för fan!
Sagt jag älskar dig och menat det? - Jadå.
Tar du droger? - Nope
Dricker du? - Jadå.
Vilka kläder sover du i? - Kallingar!
Vad hatar du verkligen? - Riiiktigt korkade människor. Och spenat, fy fan säger jag!
Varit kär? - Jadå
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Inte kär kanske men "gillat".
Är du ensam nu? - Jadå så bara kom ;)
Vill du gifta dig? - Vet inte faktiskt.
Vill du ha barn? - Jaadå en liten knatte som man kan lära allt man vet, haha

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Uhm jag själv?
Såg dig gråta? -  Jesper gråter inte, han suckar.
Fick dig att gråta? - Inget. Hårt, haha
Du delade en cigg med? - Jaa ingen aning, röker inte..
Du gick på bio med? - Nån kompis kanske :o

Sa någonting till dig? - Emelie
Skällde på dig? - Skällde och skällde, rövhålet på Bilia gnällde över en repa på hans 500 000kr bil! "Passa dig så du inte får en till om du inte håller käften, svarade jag"

DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Skrattat? - Jadå!
Kramat någon? - Japp!
Pussat någon? - Nai men nästan :p
Köpt någonting? NEJ FÖR MITT JÄVLA VISA KORT HAR SLUTAT ATT FUNGERA!!!!
Sjungit? - Haha jadå för fan!

 


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha, om du får en unge och ska lära honom allt du kan lär det gå fort hihihaha ;D

2009-02-03 @ 22:09:37
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Jessica

Värst vad aktiv du har blivit, det gillas ;D

2009-02-04 @ 11:03:09
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Sara

"Varit nykter på nyårsafton? - Haha ja, jag söp väl fan inte innan 10 års ålder." Haha så du var full när du var elva? :P Snälla lär inte din unge allt du kan, då blir det synd om den! :P

2009-02-04 @ 14:44:12
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0