83

Idag känner jag mig riktigt nöjd, lagade middag för omväxlings skull, haha! :p
Kycklingfile och ris med sweet chili sås, fan det blev riktigt jävla gott faktiskt. Sen banan och kaffe till efterätt, hehe!
Idag var det faktiskt lite lugnare på jobbet så det var skönt som fan. Mitt nya VISA kort kom hem i brevlådan idag med, en jävla tur det. Har fan inte haft en enda krona ute att handla förr sen i fredes.... Nu ska jag inte ha några jääävla magneter i fickan mer på jobbet.

Torsdag snart igen! Då är det snart fredag och helg, mor fyller år på fredag så det blir kalas och allt sånt där på kvällen. Har även vilodag från gymmet idag. Börjar fan bli trött med nu... Får göra nåt som håller mig vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0