Y.M.C.A!

Då var det fredag imorgon igen! Fan vad fort denna veckan har gått :o Helgen lär gå lika snabbt...
Blev en standarddag idag igen. Jobba, äta, träna, slöa, sova. Sova är vad jag ska göra nu iallfall.

6e mars då smäller det, haha! Kommer bli fett!

Nu orkar ja fan inte skriva mer, är tröööött. Godnatt.

On the streets of New York the cabs don't stop
On the street where I live they called the cops
Found a noose in my garage, now how bout that
So tonight I'm in the bushes with a baseball bat

Cause I'm a one man revolution
The time is nigh, the day is dark
There's only one solution
I'm a one man revolution

On the streets of Havana I got hugged and kissed
At the playboy mansion I wasn't on the list
On the streets of Cape town shits ready to blow
I don't know how to get there but ready to go

I'm a one man revolution
The time is nigh, the day is dark
There's only one solution
I'm a one man revolution

YMCA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-13 @ 03:40:19
Postat av: Jesper

alltså shit! JAG SKITER VÄL FÖR FAN I VILKET?!

2009-02-13 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0