A lapdance is so much better when the striper is crying.

Blah jobb imorgon igen. Iofs bara 3 dagar sen semester IGEN! Ska blir så jävla gut att komma iväg.
Såfort man är ledig så går tiden sjuuuukt fort tycker jag. 4 dagar bara sprang förbi och nu sitter jag och bara väntar ut dem sista timmarna innan det är dags att slita igen.

Men jag tänker framåt och positivt, 3 dagar! Inget roligt har hänt egentligen, igår så var jag och köpte lite skidkläder till resan, eller ja skidkläder är egentligen lögn för jag ska inte åka nån jävla skidor. Jag ska åka SNOWBOARD! Ny mössa och nya thermobyxor blev det iallfall, även en annan grej som jag inte ens vad det heter men man kan dra upp den över munnen och näsan som en mask typ, för att hålla värmen då.

Måste börja packa med tror jag. Får bli imorgon tror jag, måste tvätta lite grejor som ska med. Hann även med att träna idag, får hård träna nu 3 dagar i rad sen blir det inget på 1 hel vecka. Iochförsig så är snowboard åkning en jävla träning det med fast på ett annat sätt :p

I Hope You Die.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så skoj..

Kommer faktiskt att sakna dig.

2009-01-09 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0