hemma

HEMMA FRÅN ÅRE IGEN!

Skönt men tråkigt för nu dröjer det tills nästa gång igen. Första dagarna var det plusgrader och regn för att sedan slå om till solsken/snö och - 20 grader typ, då var det kallt men inte så illa som det låter egentligen. Hade kunnat stanna hemma några dagar nu och sen dra iväg 1v och åka igen för det är så jävla roligt! Men men så blir det ju inte, nu är det tillbaka till dem gamla vanliga rutinerna.

Lång bilresa idag så jag är sjukt trött nu och ska sova snart hade jag tänkt. Hade en sjukt rolig vecka iallfall med mycket spännande grejor. Nu känner man sig riktigt grym med på att åka bräda så det blir en egen till nästa säsong hade jag tänkt.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, godnatt.


Kommentarer
Postat av: Nisse

Jag tycker vi ska åka om en vecka igen :D

2009-01-18 @ 22:09:13
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skönt att du är hemma igen..

2009-01-18 @ 22:29:04
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0