hoiiii

Jahopp bara en liiiten stund tills jag är i himmelriket! Det vill säga "ät hur mycket du vill" middagen på millenium som består av Fondue! Har blivit lite av en tradition att käka där ute nu, 3h+ konstant ätande är najs. Iofs så går halva tiden åt för att vänta på en minimal köttbit som tar 2 tuggor. Upprepa...

Fondue går egentligen emot alla mina mat principer, en jävla lång väntetid och skit lite mat... Men på några timmar så blir det ju en del. Men tid är pengar! Eller ja så funkar det inte riktigt för mig, haha.

Imorgon är det torsdag och sen är det fredag igen! Veckorna går så satans jävla fort, fan nu är det mindre än 1 månad kvar tills jag fyller år, brrr hemska tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0