I begged her to stay

Nu är jag hemma från den underbara fonduen! Fy fan i helvete vad gott det var. Fantastisk maträtt för undertiden som man väntar på att maten ska bli klar i grytfan så blir man hungrig igen, så man kan äta oändligt! :D

Fast man blir ju lagom mätt när man går därifrån. Trött som ett as är jag med. Blir nog sängen nu snart. Fredag blir det en sväng till malmö och checka lite musik på Bodoni, kommer bli fett nice!

She walked through bullets and haze
I asked her to stop
I begged her to stay
But she pressed on
So I lifted my gun
And I fired away

The shells jumped through the smoke
And into the sand
That the blood now had soaked
She collapsed with a flag in her hand
A flag white as snow




Kommentarer
Postat av: Joanna

HAHA, om du lyckas dränka dig i en pöl så blir du fantamig mig idol haha ;)

2009-01-29 @ 16:34:27
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Jessica

Dränka dig i en pöl tycker jag inte du ska göra, det blir inte så bra :O



Btw, vad är det för låt?

2009-01-29 @ 20:53:14
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Jesper

Haha blogg krig! Nu börjar det bli kul igen!

2009-01-29 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0