To the grave

Då sitter man här igen, hann inte med gymmet idag tyvärr. Men likväl blev det en sväng till Ikea med min underbart roliga ikea vän :) Imorgon blir det Bodoni som sagt med gott sällskap, ska bli najs som fan.

Fick köpt en ny lampa att ha i "sovrummet" eftertsom jag fortfarande använder en adventsljusstake, haha. Kanske på tiden att plocka ner den nu. Nu blir det 3 hårda gym pass i rad, har blitt lite segt denna veckan pga olika saker :( Fre, Lör, Sön no mercy. Pumping Iron 2009 fuck yeah!

Blogga kan vara underhållande speciellt när man uttrycker sin åsikt i andras bloggar, finns ju inget roligare än att se hur lätt irriterad folk är, haha! Blogg statistiken skjuter i höjden när det gäller besök! Aja ska inte hänga ut eller skriva nåt sånt här. Det tar man i "kommentarer", haha.

Nu ska jag nog fan ta och koppla in min nya ikea lampa, sen funderar jag på att se Tropa de Elite, skulle vara bra enligt markus. Har dratt hem Bolt med, den verka riktigt rolig.

---
So tonight I'm in the bushes
With a baseball bat
Cause I'm a one man
I'm a one man
I'm a one man revolution
--


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa! Jag vill också se Bolt :O =D



Bodoni låter som nåt kinky ställe ;P

2009-01-30 @ 14:01:02
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0