WHAT THE FUCK

Jahopp då var det snart helg igen. Fortfarande små förkyld sen åre, det är vad jag är. Störigt men den går väl snart bort helt, orkar inte träna så hårt med förkylning :(

Jag vill tillbaka! Jag vill ut och leka i snön igen, upp på berget och iväg! Helt jävla år till nästa gång, känns förjävligt!
Får längta efter sommaren istället, men det händer inget speciellt då som jag vet om så finns inte så mycket att längta till, förutom ljus och värme kanske. Om det blir nåt sånt här nere i usla skåne. Vi har varken mycket vinter eller mycket sommar här tycker jag.

Sitter och lyssnar på musik och laddar ner, allting försvann ju förra gången. Bob marley vilken stjärna, sen går det över till In Flames och det är fanimej lika bra det, ONLY FOR THE WEAK! Fuck yeah!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du vad?

Du borde prova Kan Jang, det är jättebra mot förkylning!



Sen vill jag gärna se lite mer inlägg, lite oftare (A) ^^

2009-01-22 @ 22:53:01
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Sara

Du menar att du vill tillbaka och RAMLA i snön igen? :D HAHAHAHA! Nej, förlåååååååt!

2009-01-22 @ 23:54:58
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0