irback

Då var det söndag kväll, känner mig lika jävla seg som vanligt. Har varit i tysklands torsdag -> lördag kväll. Orkade inte mycket igår när jag kom hem. Blev sent och sängen ganska omgående. Idag har jag haft lite "släktkalas" hemma hos mig, blev bara kaffe och tårta med farmor o farfar typ. Fick lite roliga grejor faktiskt.

Men fan det blev mycket att diska. Vid halv 8 typ så hämtade jag markus och vi glodde på en film hemma hos mig bara och snacka lite. Haft min längsta tränings vila på länge, hela 5 dagar har jag icke tränat! Ganska skönt med lite vila, kroppen behöver det med. Det sägs att vila är den bästa träningen, det är då man växer :p


Kommentarer
Postat av: Joanna

Men Jesper, du får ju skriva ditt namn så man slipper kolla upp ip-adressen för att veta vem det är som kommenterat ;) Men på lördag fyller jag faktiskt år :D:D

2009-03-01 @ 22:19:20
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0