Måndag.. -.-

Okej nu var det nog 1v sen jag skrev nåt, har inte orkat bry mig :p Ska se om ja gitter uppdatera lite oftarn, händer inte så mycket direkt. Helgen då, fredes var slappe dag bara och inget mer. Lördagen var det fullt ös medvetslös! Haha!

Nej men jag, martin, markus var på maxi o handlade mat för vi skulle laga middag hemma hos mig. Blev strimlad lövbiff med ris o grönsaker, blev gott som fan! Martin mäster kocken! :p Nån timme senare så bar det av till Emelie och förfest där innan magasinet. Var riktigt kul att träffa henne igen och festa lite. Vid 01 typ så drog vi till magasinet och det gick smidigt där eller vad man ska säga, när det sluta vid 3 tiden så var det efterfest hemma hos Jesper! Jadå! Då blev det vattenpipa och musik fram till typ 5 på morgonen sen orka vi inte mer. Efter många om och men så somnade allaehopa hemma hos mig, haha :p 5 pers! Men det var najs! ;)

Söndes orkade man inte mycket, var på kalas vid 5 tiden. Sen på kvällen så kollade vi bara lite film hemma hos mig. Jag, emelie, markus, emilia, caroline blev vi. Var mysigt :D

Idag har ja precis käkat klart min middag och nu blir det slöa lite sen dags för ett stenhårt gympass igen, ska bli skönt!
Dagens middag blev nudlar med wokgrönsaker och lövbiffen som blev över sen lördes, med thai sweet chili sås!


Kommentarer
Postat av: ♣ Sara

Du är ju duktig på att laga mat ;P

2009-03-23 @ 19:55:49
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Sara

Hörru, har du gått & dött? Ingen bloggning? :O

2009-04-02 @ 13:15:39
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: världens bästa emelie

jesper du är SÄMST på att blogga! <3 :)

2009-04-20 @ 22:25:35
Postat av: världens bästa emelie

jesper du är SÄMST på att blogga! <3 :)

2009-04-20 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0