TURNING TOOOOORSO

Lördag idag! Har ont i huvudet och det går inte riktigt över fastän jag käkat 4 panodil :(
Gårdagen (kvällen) kan samanfattas med "FUCKING GREAT". Har aldrig varit i Turning Torso förut, men fy fan i helvete vilket ställe. Akta jag vill bo där. Lägenheten vi var i var sjukt stor och den var såinhelvetes fin! Helt jävla hightech. När man kom fram till ingången och sen till hissarna kändes det som man gick in ett rymdlab eller forskningscenter eller nåt, galet :o
Sen utsikten från lägenheten var helt sinnesjukt, såg hela jävla malmö. Jag kan ju förstå varför hyrorna ligger på typ 20 000+ kr månaden :p

Men det var riktigt jävla roligt att träffa alla gamla klasskompisarna från gymnasiet, hade jävligt trevligt igår. Var kul att snacka med allt folk och kröka och röka pipa :) Kommer att bli fler gånger!

Nu ska jag till ikea. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

20,000 i månaden? Skämtaru?

2009-03-08 @ 22:09:27
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Emelie w

hörde jag IKEA???? :)

2009-03-09 @ 11:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0