!!

Harregud! Veckan gick sjukt fort, redan fredag imorgon! Fan vad naaaaajs. Har inte hänt ett skit nästan i veckan, jobb och träning. Premiär tränade med martin på City gymmet igår med faktiskt, gick skita bra! Kommer fortsätta på det spåret.

Nu har jag nästan precis käkat, blev kyckling i bitar med sallad och pita bröd. Snacka om att jag börjar bli grym på att laga mat nu! :p Idag vaknade jag som vanligt, gick på toa, tog på mig kläder och allt i vanlig ordning, sen var det dags för den vanliga morgon protein drinken, hällde upp 3 dl mjölk o sen pulver. När jag druckit 1 klung tänkte jag "fan vad surt det smakar" men trött som jag var så sket ja i vilket o drack upp det :p Märkte sen att mjölken hade gått ut för 1v sen....

Lördag blir det lite 19års fest för nisse, ska bli roooligt :p Sen om 1v kommer Emelie hem från australien, då ska vi fira "välkommen hem"-fest, haha :p


Kommentarer
Postat av: Joanna

HAHAHA, fy fan vad det måste smakat illa !!! :P

2009-03-12 @ 20:35:09
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Emelie w

ÖÖÖÖÖÖ jesper va äkligt att dricka gammal mjölk!:P weee ses i helgen :D

2009-03-17 @ 00:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0