Your face.

Måååndagen över. Gick sjukt fort idag på jobbet så det är gutt! Sen blev det hem och laga middag, laxfile med ris idag, hehe :p Sen kom markus över och sen körde vi och trände ett hårt bröst/biceps pass idag. Nu är jag helt jävla slut faktiskt. Var en tuff helg med, förfest hos mig, sen blev det magasinet, sen efterfest hos mig :p Somnade nog vid 5 tiden med 2st gäster på soffan igen, inte samma denna gången dock, haha :p

Vattenpipan gick på högvarv så ska den räcka nästa helg får jag nog handla mer tobak till den, haha :p Fick även påminelse om min parkeringböter idag, bah trodde inte den skulle komma (eller ja drömma kan man). Annars blir veckan som vanligt, jobba, träna, jobba, träna, jobba, träna, :) Snart är det lite nya avsnitt av 2 1/2 Men på 6an så snart dags att bänka sig i soffan!
Martin gav mig ett hett tips om ett stenhård band, KILLSWITCH ENGAGE! GRYMT!

You are not in my head!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Det är en himla tur jag har din ip-adress sparad så jag vet att du är du ;D ja, jag skrev in er också på listan fast ni är så gamla haha :P

2009-03-11 @ 20:32:15
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0